Tule mukaan

Politiikan alueellinen väri on aina ollut Kokoomuksessa tärkeää. Piiritason tekeminen on elävä esimerkki puolueen aidosta sielusta ja hengestä. Me Keski-Suomen Kokoomuksessa päätämme millaisten asioiden puolesta puhumme.

Myös Keski-Suomessa puolueen kannatus ja kiinnostavuus on ollut nousussa. Meillä on jäseniä ympäri maakuntaa, kaikista ammattiryhmistä ja ikäluokista. Vuoden 2011 eduskuntavaaleissa ja vuoden 2012 kunnallisvaaleissa Kokoomus saavutti hyviä tuloksia joka puolella, mikä on omiaan edistämään moniarvoisuutta ja demokratiaa sellaisillakin alueilla, joilla on pitkään totuttu varsin yksipuoliseen päätöksentekoon.

Vuonna 2014 Keski-Suomen kokoomus sai historiallisen vaalituloksen. Samaan aikaan maakunnasta on nyt europarlamentaarikko ja kaksi kansanedustajaa. Vuoden 2014 eurovaaleissa Kokoomus oli maakunnallisesti toiseksi suurin ja Jyväskylässä Kokoomus nousi suurimmaksi puolueeksi.

Vaikuttaminen on kaunista. Tunne siitä, että itse voi tehdä asioille jotain, on jokaisen ihmisen perusoikeus. Piiritason tekemisessä jokaiselle löytyy oma tapa vaikuttaa yhteisön asioihin. Muutoksen alkuun riittää yksi ihminen. Toteutukseen tarvitaan kokonainen joukkue. Tule mukaan. Sinua kuunnellaan. Tartutaan yhteisiin asioihin ilon kautta ja rohkeudella.

Laita meille viestiä

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

28.09.2017
Jyväskylä, klo 16.00

Keski-Suomen Kokoomusnuoret järjestävät syksyisen yritysvierailun paikalliseen Hiisipanimoon. Vierailulla tutustumme oluen panemisen saloihin ja keskustelemme Suomen alkoholilainsäädännöstä sekä...

25.10.2017
Jyväskylä, klo 17.00–19.00

Piirihallituksen kokous

02.11.2017
Jyväskylä, klo 9.00–18.00

Kansanedustaja Sinuhe Wallinheimo kiertää Keski-Suomea. Paikat ja ajat tarkentuvat myöhemmin.

29.11.2017
Jyväskylä, klo 17.00–18.00