Tapahtumat

Jyväskylän Kansallisseuran ja Jyväskylän Kokoomuksen järjestämä Ruiskukkaristeily, puhujana Elina Lepomäki

24.08.2018 19.00–22.00 Jyväskylä Päijänne-risteily Rhea laivalla

Hyvä Kokoomuksen jäsen,

Kutsumme Sinut ja puolisosi/ystäväsi mukaan Ruiskukka-risteilylle. Risteily on mitä mukavin paikka tavata naapurikuntien sekä koko Keski-Suomen kokoomuslaisia ja käydä päivittämissä ajankohtaiset poliittiset kuulumiset. Samalla saamme nauttia kauniista järvimaisemista ja mukavasta seurasta.

Ruiskukka-risteily seilataan Päijänteellä, Rhea-laivalla. Lähtö on Jyväskylän satamasta perjantaina 24.8.2018 klo 19.00 ja paluu samaan paikkaan noin klo 22.00.

Risteilymme alkaa kuohuviinitarjoilulla. Herkullisen merihenkisen pääruuan sekä suussa sulavan jälkiruuan jälkeen saamme kuulla päivänpolttavat kuulumiset Arkadianmäeltä. Olemme kutsuneet puhujaksi kansanedustaja Elina Lepomäen.

Lisäksi luvassa on edellisvuosien tapaan rentoa yhdessäoloa ja iloista seuraa. Rennon tunnelman tuo mukava musiikkiesitys sekä jännittävät arpajaiset hienoine palkintoineen! Tulethan mukaan muistelemaan mukavia menneitä ja suunnittelemaan uusia.

Risteilylle ilmoittautuminen tapahtuu maksamalla osallistumismaksu 42 euroa. Hinta sisältää risteilyn ohjelmineen sekä aterioineen (tervetuliaismalja sekä yksi lasi viiniä/olutta tms. sisältyy hintaan). Maksu maksetaan Jyväskylän Kansallisseuran tilille FI15 1045 3000 4646 68 (viite 123).

Kun käytät viitenumeroa, osallistujan tulee olla sama kuin maksajan. Voit myös ilmoittaa erikseen sähköpostilla tulijoiden nimet Markulle (markku.ikkala@gmail.com). Toinen vaihtoehto on jättää viitenumero pois ja kirjoittaa pankkisiirron viesti -osioon henkilön tai kaikkien henkilöiden nimet, joiden osallistumisen risteilylle maksat.

Risteilyn voi maksaa myös vielä paikan päällä, jos tulosi varmistuu viime hetkessä.

Lämpimästi tervetuloa!

Juha Suonperä                                                Merja Saarela