Yhdistystoiminta

Lähes 50 toimivaa paikallisyhdistystämme ovat yhteytesi Kokoomukseen, missä päin maakuntaa asutkin. Perusyhdistysten lisäksi alueellamme toimii useita Kokoomusnuorten ja Kokoomusnaisten paikallisyhdistyksiä sekä yliopistolla Jyväskylän Yliopiston Kokoomusopiskelijat.

Paikallisyhdistykset ovat itsenäisiä toimijoita, jotka vastaavat mm. kunnallisvaalien ehdokasasettelusta ja yhteistyöstä oman kuntansa valtuustoryhmän kanssa. Nopea keino saada viesti perille kunnan päättäjille, on ottaa yhteyttä suoraan Kokoomusvaltuutettuihin tai paikallisyhdistyksen johtoon. Useilla paikkakunnilla toimii paikallisyhdistysten kattojärjestönä kunnallisjärjestö, joka koordinoi paikkakunnan yhdistysten toimintaa. Tällaisia paikkakuntia ovat mm. Äänekoski, Jyväskylä ja Keuruu.

Keski-Suomen alueella toimii myös muista kokoomuksen piirijärjestöjä: Kokoomusnaisten kotisivuilla on lisätietoa Keski-Suomen Kokoomusnaisten toiminnasta. Keski-Suomen Kokoomusnuorten kotisivuille pääset tästä. Kokoomusopiskelijoiden (ennen Tuhatkuntanakin tunnettu) omille sivuille pääset tästä.

Ota yhteyttä paikalliseen Kokoomusyhdistykseen jos haluat liittyä jäseneksi, haluat lisätietoja toiminnastamme tai sinulla on mielipide kokoomuslaisen toiminnan puolesta, sitä vastaan tai jotakin siltä väliltä.

Yhdistystoiminnan tärkeät asiakirjat

Mistä on toivo tehty? Toivon käyttöohjeet ja muita yhdistyksille tärkeitä dokumentteja on kerättynä yhdelle sivustolle.

Yhdistysten dokumentit

Yhdistyksen tietojen päivittäminen

Täyttämällä alla olevan lomakkeen, toimitat yhdistyksesi ajankohtaiset tiedot Keski-Suomen Kokoomuksen piiritoimistolle rekisterin ajantasalla pitämistä varten.

Päivitä yhdistyksen tiedot