Ota yhteyttä

Keski-Suomen Kokoomuksessa on väkeä kuin kissoja Vilkkilässä, ja me kaikki olemme kuulevin korvin.

Lähetä meille viesti oheisella lomakkeella tai tartu luuriin ja kilauta. Täältä löydät kaikki tarvittavat yhteystiedot.

PS. Jos huomaat virheellisen yhteystiedon, niin arvostamme, jos laittaisit meille siitä viestin tuolla samaisella lomakkeella, kiitos.

Laita meille viestiä

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Piiritoimiston yhteystietoja

Tapionkatu 4 A 6
40100 Jyväskylä
Puh. 0207 488 488 (vaihde)

Yhteystiedot:

Keski-Suomen Kokoomusnaiset

Keski-Suomen kokoomusnaiset ovat osa Kokoomuksen Naisten liittoa. Piiriin kuuluvat paikallisyhdistykset ovat Jyväskylän Kokoomusnaiset, Kannonkosken Kokoomusnaiset, Keuruun Kokoomusnaiset, Saarijärven Kokoomusnaiset sekä Ääneseudun Kokoomusnaiset.

www.keski-suomenkokoomusnaiset.fi

Keski-Suomen Kokoomusnuoret

Keski-Suomen Kokoomusnuoret on valtakunnallisen Kokoomuksen Nuorten Liiton (KNL) piiriyhdistys Keski-Suomen alueella. Kokoomusnuoriin voivat kuulua kaikki 15-30-vuotiaat, joiden arvomaailmaa kannattelevat hyvät porvarilliset arvot.

Kokoomusopiskelijat

Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta on kokoomuslaisten korkeakouluopiskelijoiden valtakunnallinen järjestö, joka tarjoaa jäsenilleen innostavia paikkoja osallistua ja vaikuttaa, korkeatasoisia koulutus- ja verkostoitumistilaisuuksia sekä hauskaa yhdessäoloa kokoomuslaisen arvomaailman ja opiskelijapolitiikan äärellä.