Keski-Suomen Kokoomus terävöittää maakuntapolitiikkaansa
Keski-Suomen Kokoomuksen piirihallitus perusti 28.5 maakuntapoliittisen työvaliokunnan. Valiokunnan tehtävänä on nostaa keskusteluun maakunnan kannalta tärkeitä kehittämiskohteita, joita pyritään edistämään valtakunnan ja EU:n päätöksenteossa. Valiokunnan puheenjohtajaksi valittiin luhankalainen maakuntavaltuutettu Ahti Weijo. Muut jäsenet ovat Aira Putkonen Jämsästä, Reijo Kinnunen Kannonkoskelta sekä Juha Suonperä Jyväskylästä. Työvaliokunta tulee kutsumaan kokoomuslaiset luottamushenkilöt ja yhdistysjohdon ensi syyskuussa ensimmäiseen yhteiseen kokoukseen,…