Lotta Ahola

Sosiaali- ja terveysalan opettaja, sairaanhoitaja YAMK

Jämsä

1971

Teemani ovat sosiaali- ja terveydenhuolto, koulutus ja sivistys sekä työ ja toimeliaisuus. Osaamiseni on sosiaali- ja terveydenhuollossa sekä koulutuksessa, äitiydessä ja arjen hallinnassa.

Pyrin kansanedustajaksi ja hoitajaksi Suomelle, koska minua kiinnostavat ihmiset sekä yhteiskuntamme menestyminen, elämässä pärjäämisen edellytykset sekä sujuva ja turvallinen arki. Olen itsellinen nainen, jolla on aikaa ja mahdollisuuksia panostaa kansanedustajan työhön.

Toisin eduskuntaan ja Kokoomuksen eduskuntaryhmään näkemystä ja kokemusta sosiaali- ja terveydenhuollosta, toisen asteen koulutuksesta, henkilöstöjohtamisen kulmakivistä, ihmisten toiveista peruspalveluita kohtaan, yhdistys- ja järjestökentästä, seutukaupunkiasumisen mahdollisuuksista ja uhkista sekä kunta- ja maakuntatason vaikuttamisesta ja päätöksenteosta.

Haluan elää turvallisessa, vakaassa ja kaikista huolehtivassa maailmassa, jossa kukaan ei ole tahtomattaan yksin.

Nyt on oikea aika äänestää Kokoomusta ja varmistaa keskisuomalaisen kokoomuslaisen naisen paluu eduskuntaan.