Severi Hokkeri

DI, Purchasing Controller

Laukaa

1985

Suomi ja koko maailma on valitettavasti mennyt väärään suuntaan monessa asiassa. Nyt tarvitsemme suunnanmuutoksen ja oma motivaationi on olla ajamassa korjausliikettä omalta osaltani.

Koulutukseni on tuotantotalouden diplomi-insinööri ja opiskelujeni suuntautumisalue oli johdon laskentatoimi. Olen työskennellyt yli viiden vuoden ajan Controllerin roolissa, kahden yrityksen talousosastoilla. Koulutukseni ja työkokemukseni pohjalta minulla on varmasti sellaista talousosaamista, jota tarvitaan Suomen taloudellisen tilanteen tervehdyttämisessä.

Haluaisin sanoa itselleni reilun 30 vuoden päästä: ”Hei Severi 70v. Hienoa, että olet päässyt nauttimaan eläkeläisen elämästä pitkän työurasi jälkeen. Suomen päättäjät ja asioiden toimeenpanijat ovat siis tehneet kestäviä ratkaisuja, joilla on turvattu kaikille vuosikymmeniä työelämässä olleille ansaitut eläkepäivät. Päättäjät ovat myös tehneet oikeita päätöksiä koulutuspolitiikan suhteen ja olemme panostaneet työperäiseen maahanmuuttoon niin, että olemme saaneet taklattua työmarkkinoiden työntekijävajeen ja saaneet huoltosuhteen tervehdytettyä. Hienoa, että olemme myös onnistuneet turvaamaan maamme turvallisuusaseman ja tulevaisuuden.”