Tule mukaan

Politiikan alueellinen väri on aina ollut Kokoomuksessa tärkeää. Piiritason tekeminen on elävä esimerkki puolueen aidosta sielusta ja hengestä. Me Keski-Suomen Kokoomuksessa päätämme millaisten asioiden puolesta puhumme.

Myös Keski-Suomessa puolueen kannatus ja kiinnostavuus on ollut nousussa. Meillä on jäseniä ympäri maakuntaa, kaikista ammattiryhmistä ja ikäluokista. Vuoden 2011 eduskuntavaaleissa ja vuoden 2012 kunnallisvaaleissa Kokoomus saavutti hyviä tuloksia joka puolella, mikä on omiaan edistämään moniarvoisuutta ja demokratiaa sellaisillakin alueilla, joilla on pitkään totuttu varsin yksipuoliseen päätöksentekoon.

Vuonna 2014 Keski-Suomen kokoomus sai historiallisen vaalituloksen. Samaan aikaan maakunnasta on nyt europarlamentaarikko ja kaksi kansanedustajaa. Vuoden 2014 eurovaaleissa Kokoomus oli maakunnallisesti toiseksi suurin ja Jyväskylässä Kokoomus nousi suurimmaksi puolueeksi.

Vaikuttaminen on kaunista. Tunne siitä, että itse voi tehdä asioille jotain, on jokaisen ihmisen perusoikeus. Piiritason tekemisessä jokaiselle löytyy oma tapa vaikuttaa yhteisön asioihin. Muutoksen alkuun riittää yksi ihminen. Toteutukseen tarvitaan kokonainen joukkue. Tule mukaan. Sinua kuunnellaan. Tartutaan yhteisiin asioihin ilon kautta ja rohkeudella.

Laita meille viestiä

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

25.10.2018
Äänekoski, klo 18.00–20.00

Piirihallituksen kokous.

17.11.2018
Laukaa, klo 11.00–13.00

Kokoomuksen toimintapäivä - tule mukaan!

27.11.2018
Jyväskylä, klo 17.00–18.00