Kolme kokoomuspiiriä kokoontuu 18.-19.3.

Keski-Suomen, Pirkanmaan ja Pohjanmaan Kokoomuksen yhteinen järjestösymposium kokoaa yhteen kokoomusvaikuttajia kolmen piirin alueelta. Maaliskuussa järjestettävä tapahtuma Ähtärin Mesikämmenessä pureutuu ajankohtaiseen sote- ja maakuntahallintoteemaan sekä pohtii puolueen nykytilaa ja suunnittelelee tulevaa.

Keskisuomalaisen päätoimittaja Pekka Mervola haastaa meitä miettimään nyky-kokoomuksen tilaa ja tulevaisuutta. Paula Risikko käy läpi ajankohtaiset asiat sekä sotesta että maakuntahallinnosta. Lauantaina on ohjelmassa tuhti paketti kunta- ja maakuntavaalien askelmerkeistä Kansion pääsihteerin Annika Kokon johdolla. Symposiumin päätteeksi pääsemme tutustumaan puolueen uuteen puoluesihteeriin Janne Pesoseen, joka on luvannut laittaa #hommaisolle !

Symposiumin hinnat täysihoidolla: 91 €/hlö/2hh tai 117 €/hlö/1hh.

Täysihoitoon kuuluu huoneen ja ohjelman lisäksi perjantaina päivällinen sekä lauantaina tuhti aamiainen, lounas sekä läksiäiskahvit. Mesikämmenen kylpylä on yöpyjien käytössä lauantaiaamuna.

Ilmoittautumiset 11.3.2016 mennessä omaan piiriin:

Keski-Suomen kokoomus, pia.nyman@kokoomusjkl.fi, p. 044 202 2222
Pirkanmaan kokoomus, www.pirkanmaankokoomus.fi/lomakkeet
Pohjanmaan kokoomus, heikki.risikko@kokoomus.fi, p. 0500 66 33 98

Lisätietoa:

Keski-Suomen Kokoomus: Pia Nyman, pia.nyman@kokoomusjkl.fi, p. 044 202 2222
Pirkanmaan kokoomus: Silpa Forsman, silpa.forsman@kokoomus.fi, p. 040 5585692
Pohjanmaan kokoomus: Heikki Risikko, heikki.risikko@kokoomus.fi, p. 0500 66 33 98

Tulostettava PDF-ilmoitus