Muutoksia piiritoimiston arjessa

Pitkäaikainen ja arvostettu kunnallis- ja järjestösihteeri Pia Nyman lopettaa toimessaan vuoden loppuun mennessä. Piiritoimistolle tulee uutta nuorta verta nuorten aluekoordinaattorin Malviina Heinän sekä uuden kunnallis- ja järjestösihteerin Niilo Nissisen toimesta.

niiloKokoomuksen Jyväskylän kunnallisjärjestön sekä Keski-Suomen Kokoomuksen yhteisenä työntekijänä aloittaa valtio-opin opiskelija Niilo Nissinen 1.12.2016. Niilo on toiminut aiemmin Keski-Suomen Kokoomuksen poliittisena sihteerinä ja jatkossa hänen työnimikkeensä on Kunnallis- ja järjestösihteeri. Niilon työnkuvaan kuuluu mm. Kokoomuksen Jyväskylän kunnallisjärjestön sekä Kokoomuksen Jyväskylän valtuustoryhmän arjen pyörittäminen, toiminnan organisointi poliittisella kentällä, kuntavaalikampanjointi ja ehdokkaiden kerääminen niin Jyväskylässä, kuin myös koko Keski-Suomen alueella.

20160925_141713Keski-Suomen ja Pohjanmaan kokoomusnuorten aluekoordinaattorina aloittaa Malviina Heinä. Malviina on Jyväskylässä asuva valtio-opin opiskelija ja hän aloittaa toimessa 9.1.2017. Aluekoordinaattorin tehtävä on tukea Keski-Suomen sekä Pohjanmaan kokoomusnuorten toimintaa. Työtehtäviin tulee kuulumaan mm. piirijärjestöjen hallintoasioiden hoitamista, tapahtumajärjestelyjä ja viestintää. Malviinan pääsääntöinen työpiste sijoittuu Keski-Suomen kokoomuksen piiritoimistolla, mutta hän kulkee myös säännöllisesti Pohjanmaalla.

Pitkään kunnallis- ja järjestösihteerinä toiminut Pia Nyman lopettaa toimessaan paikkakunnalta muuton vuoksi vuoden loppuun mennessä.