Kuva otettu Keski-Suomen yrittäjäjuhlassa 25.1.2020, valokuvaaja Studio Varjo/Pasi Hakala, @studiovarjoKuva otettu Keski-Suomen yrittäjäjuhlassa 25.1.2020, valokuvaaja Studio Varjo/Pasi Hakala, @studiovarjo

Lotta Ahola jatkaa puoluehallituksen jäsenenä

Lotta Ahola on valittu jatkamaan puoluehallituksen jäsenenä lauantaisessa puoluevaltuuston kokouksessa Lappeenrannassa.

Keski-Suomen Kokoomuksen puheenjohtaja Lotta Aholan varajäsenenä toimii piirin varapuheenjohtaja Katja Isomöttönen.

Puoluehallituksen puheenjohtajana toimii puolueen puheenjohtaja Petteri Orpo ja varapuheenjohtajina Sanni Grahn-Laasonen, Antti Häkkänen sekä Mari-Leena Talvitie.

Puoluevaltuuston kokous pidettiin lauantaina 1.2. Lappeenrannassa. Puoluevaltuuston kokous oli osa valtakunnallista Kokoomus kiertää -tapahtumaa, jonka aikana puoluejohtoa ja kansanedustajia kiersi Kemi­jär­veltä Helsin­kiin yhteensä 22 kaupungin kautta. Kiertue pysähtyi Keski-Suomessa Jyväskylän kohdalla perjantaina 31.1.

Lotta Ahola
Piirin puheenjohtaja, puoluehallituksen jäsen