Aluevaltuustoryhmän puheenjohtajan kesätervehdys
Keski-Suomen hyvinvointialueen varsinaisen toiminnan ensimmäinen kevät ja alkukesä alkaa olla kokousten osalta ohi. Sosiaali- ja terveys- sekä pelastustoimi siirtyivät vuoden alussa hyvinvointialueelle. Hallinnossa keskityttiin turvalliseen siirtymään, siihen, että asukkaille ja asiakkaille siirtymä ei juurikaan näkyisi, ja työntekijät saisivat palkkansa ajallaan. Organisaation koko ja viime vuoden loppuun saakka ja edelleen vuodenvaihteen ylikin jatkunut henkilöstön uudelleen organisointi…