Sivistysvaliokunnan puheenjohtaja Paula Risikko vieraili Keski-Suomessa

Keski-Suomen Kokoomus piti siirretyn kevätkokouksen torstaina 27.8. Jyväskylässä. Kokouksen poliittisen tilannekatsauksen piti sivistysvaliokunnan puheenjohtaja Paula Risikko.

Paula Risikko vietti antoisan päivän Keski-Suomessa torstaina 27.8. Päivään kuului vierailu Keski-Suomen keskussairaalassa, jossa hän pääsi tutustumaan kipupotilaiden hoitoon. Risikko kävi myös kauppakeskus Sepässä jututtamassa keskisuomalaisia. Paikalla oli myös runsas joukko kuntavaaliehdokkaita. Näiden lisäksi Risikko piti poliittisen tilannekatsauksen Keski-Suomen Kokoomuksen vuosikokouksessa.

Vuosikokous teki julkilausuman ”Kokoomus vaatii hallitukselta Keski-Suomen työpaikat takaisin”.

Kokoomuksen puoluekokous pidetään 4.-6.9 Porissa ja kuudessa etäpisteessä. Keski-Suomen edustajia osallistuu sekä Poriin että etäpisteeseen Seinäjoelle.

Puoluekokouksessa valitaan puoluevaltuuston jäsenet seuraavalle kaksivuotiskaudelle. Keski-Suomessa on kaksi valtuustopaikkaa ja heille varaedustajat. Keski-Suomen Kokoomus esittää puoluekokoukselle, että puoluevaltuuston jäseniksi valitaan:

Anna Pärnänen (Jyväskylä), varalle Jarkke Kämäräinen (Jyväskylä)
Hanna Laakso (Laukaa), varalle Eero Peltola (Jämsä)

Kuva: piirin puheenjohtaja antaa Paula Risikolle kiitokseksi vastapaahdettua ja jauhettua kahvia.